Två för dig


Blää, vad man känner sig dassig. Gjort nu i flera dagar. Hmm.. 1 vecka nu när jag tänker efter. Haft feber ena dagen, "frisk" nästa, bara för att det ska rinna ur näsan den tredje dan.

Skumt.



Vad händer annars ?

Jag är numera bokningsansvarig för coverbandet 2.4.U (two four you) och det är duktigt skoj ! Har fixat till deras hemsida med.
Dåna IN där vet ja´ !

 



www.24u.dinstudio.se


Jag har en himla massa annat på gång också, men det väljer jag att vänta att gå ut med. Onödigt att röra om i grytan allt för mycket innan det är helt klart bara..
Så mycket kan jag avslöja i alla fall, att det har med musiken att göra. Och det är mitt livs DRÖM som kanske går i uppfyllelse :o)
Men det är många trådar som det ska dras i, och mycket folk som är inblandade. Allt ska klaffa och allt tar tid, men funkar detta så är det SÅÅÅ gott !


Take care, folks





Kommentarer
Postat av: Diana

Så jääkla roligt!!!

2011-09-29 @ 15:37:45
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0