2 nya projekt

Höst

Jag är ju en sån person som MÅSTE ha saker att göra och se fram emot..
Det gapade tomt i min almanacka, och det kändes konstigt..

Men från den ena dagen till den andra ändrades allt. Plötsligt har jag tom TVÅ nya projekt. Jipiiii !

Utan att nämna för många detajer, för det väljer jag att vänta med lite, kan jag säga att jag ska köra karaoke med start senare i höst (här i Skåne är det ju höst fortfarande i November har jag förstått)
Det är en pub som anlitar mig. Ska bli skoj, för nu e det ju ett tag sedan jag dammade av DEN grejen. /katjiinnng/

Vidare fick jag en förfrågan av ett band om jag vill bli bokningsansvarig för dom. /katjiinnng igen/ Det låter spännande, och hjärnan satte igång att jobba direkt.

Sweet.

Bjussar på en bild.
Helgens outfit.


Damtp ner ett par blåa linser i brevlådan i Torsdags: "Tack för din beställning" (har jag absolut inget minne av) så dom fick man ju testa. Lite kul faktiskt :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0