Står stilla men ändå inte



Jag står stilla idag med, så när som på 200 g (samma som förra veckan)
Så på 2 veckor har jag tappat HELA 400 g.

Fast jag KÄNNER på min kropp att det händer saker. I princip på hela kroppen är jag mindre.
Mäter dock bara runt magen, och där är det -3 cm. -1 cm sedan förra veckan.

Nåväl.. man kanske är för fixerad av vågen ?





Ska iaf ha en delvägning på Fredag redan. Så ska jag öka på som FAAAAN med motionen.
Tror faktiskt själv att det är den som fattas. Jag rörde på mig vesäntligt mycket mer första veckan, då jag tappade 2,2 kg.

POWERWALK !


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

:) man blir lätt för fokuserad på vågen!! glöm den och träna :D hihihi det är det bästa du kommer lyckas kanon!

2011-05-04 @ 16:40:07
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0