26 days 2 go !


Nedräkningen har börjat, egentligen för ett tag sedan, men jag har ju Maskeraden åxå som tar en del energi. Så jag kom precis på att jag ju inte skrivit NÅT om Rocken.

I År är vi nog den största skaran i vårt camp någonsin tror jag.
Jag räknar till 13 stycken, å det e inte illa. Vi är ett sånt Rulla-fadde-rulla-gäng i år, att skrattgroparna kommer spricka !

I år ska jag jobba med Zillis, och vi ska vara på personalparkeringen, och vifta bilarna till lämplig parkeringsplats.

Arbetschema:
Tisdag: Ankommer vi kl 11.00 till Campingen, tälten ska på plats.
Onsdag: 06.00-18.00
Torsdag: Ledig
Fredag: 18.00-00.00
Lördag Ledig

Kan det bli bättre !???!
Sen har jag tagit ett snack med vädergudarna, och i år SKA det banne mig bli uppehåll & inte storm.

Bjussar på ett kollage från förra & förr-förra året, planering och Stooorm, men åxå massor med glädje:
















Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

haha "Upp med tälten";)



du paulbilden är ju 3 år gammal. haha;)

2011-05-13 @ 11:03:14
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0