Tjohooo !


Joooor´å så att eh......



Torsdag = Vilodaaaag!!!!!

Åh, fasen vad gott det ska bli att få ta det lugnt ikväll.
Egentligen har vi aktiviteter med kören ikväll också, men igår sa jag faktiskt ifrån !
För jag MÅSTE ha en kväll ledigt nu, annars går jag på knäna snart.

Det går bra på jobbet, så det e skönt. Inget dåligt samvete där.

Ikväll ska jag:

Dricka kaffe
Ligga i soffan och glo på TV !!!!.. Dr Phil abstinens.
Ta ett fotbad
Mysa med kissarna
Prata med mina barn (Hälsar på Dianas familj på Söndag)
Tända ljus
Ha på mig mysbrallor
Kasta av mig min Bh
Rufsa till håret och bara vaaaa........

Det kommer att göra susen, sen e jag fit 4 fight inför El Stockholmo i morgon billi 06.15.



Kom nu ihåg, SNÄLLA SNÄLLA läsare, att rösta på vår kör på Lördag igen.
Vi är så tacksamma att ni var så aktiva i Lördags, och nu är det åter dags att visa att ni kan behålla oss 1 vecka till i KÖRSLAGET !

Som sagt, utav er e vi ingenting.

RÖSTA-RÖSTA !!

Tack på förhand.

Kram Katti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0