Ta inte illa upp nu..

Jag har ju några bloggar som jag följer varje dag, och jag VET hur tråkigt det är att klicka på vissa bara för att se att det forfarande inte är något nytt inlägg. Det senaste inlägget var liksom för 3 månader sen eller så.
Det skapar irritation i min lilla skalle, och det väljer jag nu bort..

Så nu har jag rensat upp i mina länkar, och hoppas att ingen tar illa upp. Det är inte personligt på nåt sätt. Jag vill inte på NÅT sätt "peta" på folk, för att dom ska blogga mera.. hahaha Nej, var och en väljer själva. Det kan ha med många olika saker att göra. Saker prioriteras om i ens liv, och det är inte alltid läge för att vara aktiv bloggare.
Men kom ihåg ! Jag läser era bloggar av en anledning, och det är för att jag finner det roligt, spännande, underhållande.. U name it !

Jag är inte heller felfri, jag har också perioder med torka, och jag som många andra bloggare märker att bloggar man inte på ett tag så TAPPAR man läsare. Så är det ju.

NOG om detta :-)

Jag har lagt TILL en tjej i länklistan, och det är Katrin på mitt jobb
Hon som jag köpte Golfen av, och vi var båda med i KÖRSLAGET. En skojjsig singelmamma med humor.
Följ hennes vardag med barnen, musiken och framför allt med Kärleken.


(Katrin, jag har noter till dig..)



Sen har vi ju Underbara Lady Dahmer med, som åter kommer tillbaka på min blogg.

Vill du läsa om en feministisk småbarnsmorsa med orakade armhålor som brevväxlar med seriemördare, tjatar om genus och tvättar håret utan shampoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0