Tonårsrum

Ja jag antar att fler än jag har samma dilemma med dessa tonårsrum där hemma ?
När jag tänker tillbaka på när Anouk var i tonåren, så såg det nog likadant ut, fast vete tusan om inte Lotta e snäppet värre ;-)

Att precis varenda klädesplagg ligger på golvet, är det jag pratar om.

Rent som smutsigt, huller om buller...i en enda stor orkan !



Hon skyllde på att hennes tvättsäck inte var bra, för allt hamnar utanför eftersom den är "mjuk". Så nu i Julas fick hon en ANNAN korg, en som är "hård".

Igår var jag in som hastigast i hennes rum. (är inte in allt för ofta där, brukar välja att inte se eländet) hahaha.
Där stod den nya tvättkorgen så fint mitt på golvet..... TOM, och alla kläder ligger i en hög runt om..på golvet !!

I give up :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0