Sparplan Bulgarien

Igår när jag kom hem satte jag mig och gjorde en sparplan inför resan..
Detta SKA fan bli av alltså !
Med lite läs mycket jävlar anamma ska det fasen gå !

Pengarna jag ska lägga undan är ju dom slantar som jag annars kluddar upp på skräp..jag du vet Pizza, olika impulsköp, käkar lunch ute osv..

Jag vet inte om du fattar nåt på denna planen jag gjort, det e knappt jag gör det själv..hahaha Jo, det gör jag.



Sen har jag sjukt dåligt samvete över huruvida jag ska göra med mina barn. Hur jag än gör kommer jag ha dåligt samvete :-(

Jag har inte råd att bjuda båda två, och åker jag själv så får jag ÄNNU mer dåligt samvete.
Jo, jag veet att jag inte ska ha dåligt samvete för att jag åker själv. Men vänta bara tills era egna barn växer upp ska ni se ;-)
Man HAR det. Och man handlar ALLTID först till ungarna om man e iväg, och blir det nåt över så kan man titta på nåt till sig själv..

Min äldsta dotter sa till mig att jag VISST kunde ta med Lotta. Hon menade på att Lotta ju bor hemma fortfarande.
Och visst har hon väl rätt, men det spelar inte någon roll i detta sammanhanget. Jag vill ju bjuda med Diana ändååå.
Alltså usch vad detta blev jobbigt..

Vad ska jag göra ?

Kommentarer
Postat av: kitte

asch morsan sluta betala mina resor när jag var 16 har fått bet sj sen dess å jag bet ju inte hennes

2011-01-11 @ 10:13:32
Postat av: Anonym

Klart att du kan ta med bara en dotter! Jag flyttade hemifrån när jag var 15 och slutade då att åka med på familjens semestrar, min bror och syster åkte med många år till. När sedan även min syster flyttat ut så fanns det så klart mer pengar och då fick min bror åka med mina föräldrar på "finare" semestrar men å andra sidan har mina föräldrar alltid köpt något lite extra till mina och min systers barn istället när det har behövts och min bror har inga barn ännu så jag tror att det jämnar ut sig och blir "rättvist" i slutändan ändå! :)

2011-01-11 @ 10:17:57
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Det gör absolut ingenting mamma! Det enda som e tråkigt är att jag förmodligen inte får följa för karln. Annars hade jag GLADELIGEN lagt mina arma slantar på att följa med:( Så det är ju inte ditt fel nånstan! <3

2011-01-11 @ 10:58:30
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Zilla

Ja de e klart du ska ta me Lottis,tänk sen om nårra år kan ni åka allihopa me diana OCH knoddis med :D

2011-01-11 @ 11:34:51
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0