Singha, där ÄR du ju !



Ljus gul färg. Relativt stor doft med markerad frisk, smakrik, välhumlad öl med markerad beska och någon sötma i avslutningen.

Serveringstips:
Serveras med fördel till smakrikare asiatisk mat, grillat, husmanskost och som törstsläckare.
Artikelnummer på Systembolaget: 1428
Alkoholhalt: 5,0 %

Igår var jag på systembolaget och hittade till min förtjusning ölen, Singah !
Har inte sett den där förut. Blev glad som sjuttsingen, för denna öl var den jag drack när vi var i Bulgarien. Den är SÅ god !!
Var tvungen att köpa två som jag ska läska mig med när jag kollar på handbollen ikväll.


Kommentarer
Postat av: kitte

jag drack den i singhas hemland hi hi

2011-01-29 @ 02:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0