Hörselproppar till Lisa

Vad ska man hitta på i helgen ?
Jag har väl inget superspeciellt inplanerat.

Gammel x:et ska komma och hjälpa mig sätta in klick-golv i hallen nån dag i helgen, antagligen i morgon.

Sen på Söndag kommer föståss Alex till mig med sin keybord så ska vi rocka loss lite, och repa min låt som ska spelas in. Jag tror jag har hörselproppar i städskåpet som jag kan ge min granne:

Ullareds-Lisa (snygg e hon med !)

Hon är lite känslig och hör till och med om jag släpper en brakskit inne hos mig. ;-) Men vi ska spela och sjunga redan på dagen Lisa, då du får sova i lugn o ro. Hahahaha

BTW. Tack Lisa för at du är så snäll. U saved my day yesterday !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha. Vilken bild. De va på den tiden då jag va ung och "smal".

2011-01-14 @ 12:43:43
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0