Dragkamp

SÅ ! Nu är alla räkningar betalda, inklusive mina 3 korsetter. (Hoppas nu att NÅN passar iaf.)

Yeeeiiii.... nu e det bara att vänta. Jag känner sån spänning i kroppen inför när dom ska dimpa ner nästa vecka.

Kom på en nackdel med korsett.
Ponera att man skulle vill ha på den vid nåt "tillfälle" host-host, vilket man ju kommer vilja ha.. så kan man ju liksom inte slänga på sig den bara så där i all hast.
Man måste ha hjälp att få på den. Och ville man surprisa sin karl och bara dyka UPP från sovrummet och chocka honom, och skrika -Tadaaaaaa !! så han sätter midda´n i halsen.... så GÅR det ju inte.



Någon som frivilligt stället upp som korsett-på-dragare ?! Nån som vill flytta in i min garderob, som jag kan ta fram vid behov av "draghjälp"
hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0