Blond igen !

Jag ska bli blond igen. Jag känner mig mycket Hottare, piggare & Pingligare i ljusa slingor.

Frågade ju er för ett bra tag sen vad ni tyckte. Nu har jag haft gott om tid att tänka igenom det.
Så på Torsdag är det dags. Till råga på allt ska jag till en "riktig" frissa.

HJÄLP ! Har inte varit hos frissan i den bemärkelsen sen "Mora brann". Tror det varit 1 gång på 8 år.
Är alltid Dennis som fixat mig.

Min erfarenhet av frissor är, att dom inte vet hur AFRO-KRULL funkar och lever.. för det har ett eget liv, och ter sig långt ifrån som Svenska hår.

  S.N.A.R.T


Hur som helst ska jag alltså överlämna mig till samma frissa som Anouk här i Kristianstad. Hon blev ju skitfin så håll tummen :)


Kommentarer
Postat av: Zilla

JA de tycker ja att du gör alldeles rätt i Katti!! :)

2011-01-25 @ 11:40:28
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0