Blir ingen ny outfit

Jag har ju skrivit om att jag snart ska få en ny look på min blogg. Och vi har knåpat (läs hon) med denna till och från ett bra tag nu.

Jag har massor med ideér om hur flikar, bilder, bakgrund ska se ut och framfört dom glatt till henne.
Tyvärr blev det kanske för mycket "önskningar" från min sida, så projektet är fom igår nedlagt.

Trist, för jag tyckte det tog form riktigt bra mot slutet.
Men jag vill passa på att tacka dig, Melina för ditt jobb som du gjort på den. Jag tycker du är duktig :-)

Missuppfatta mig inte, jag är JÄTTEnöjd med denna som jag nu har, som Anouk gjort till mig. Men tyckte det hade varit skoj med en ny bara.



så jag stannar Hääär..med min nuvarande outfit.....och luuuktar på blommorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0