Big time Maskerad i Maj

VISST TUSAN !

Jag är ju sån bara, att händer det inget-så ser jag TILL att det händer.. hahaha
sån har jag nog alltid varit. Ja, istället för att klaga bara..

Jag vill ha nåt att se fram emot nu när den mörkaste tiden är över, och har nog nämt det för några av mina närmaste, att det hade varit kul med en maskerad.
men nu ska det alltså SKE !

Evenemang på fejjan:
Big Time Maskerad "Pimp & Hooker-tema"



Dooooooiiiinnng....Där satt den. Klockrent alltså !

Folk skriver och uppskattar mitt engagemang sjukt mycket. Jag har bokat lokal och jobbar i dags dato med att hitta en DJ till balunsen.
Detta kommer att bli as-bra.

Jag har planer på vad jag ska vara, fast det får vara en hemlis så länge.




Jag lägger upp några härliga inlägg från polarnas/dotras bloggar angående detta:

Zilla:
Ahh sen ska min Katti vän ha en stooor jätte eloge för att hon e en av de få som tar tag o fixar roliga saker i byn denna gången e de pimp/hooker maskerad som väntar i maj! Kuuuuuul! :D
E ju tyvärr annars så att folk klagar o jämrar sig för att allt e så tråkigt o de händer ingenting...NEJ MEN SE TILL ATT GÖRA NÅTT ÅT SAKEN DÅ TÄNKER JA!! o de e just precis va Katti ha gjort nu! *glaaad* :)

Anouk:
Jaha ja. Så hade ju hon lagt in en SPÄRR så jag inte kan kopiera en endaste liten bokstav av henne. Nåja. Du får gå in och läsa istället.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Verkligen kul att du sätter fart på by-borna =) men kan de inte bara va vanlig maskerad? Känner inte för att klä ut mig till pimp eller ho. Att gå som Fiona, svensk mjölkpiga eller Bert Karlsson hade passat mig bättre. Haha.

2011-01-24 @ 12:25:37
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Zilla

Jaa de uppskattas att du e så fixelurig av dig! (ja hittade på de där ordet nu men tycker de passar dig) :)

2011-01-24 @ 23:26:31
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0