I ärlighetens namn

Tycker jag om Facebook: Jäkla bra vid evenemang, och för att se vad som är på gång.

Beroende av facebook: Absolut inte !

Antal bloggar jag läser varje dag: 7 st

Första tanken på morgonen: Var är mobilen ?!!

Bästa som hänt i livet: Barnen, mitt barnbarn & att jag flyttade ner till Skåne

Värsta som hänt i livet: Mannen som misshandlade mig under 5 års tid i mitt första förhållande, i min ungdom

Vem är viktigast i mitt liv:
Mina barn. Dom gör livet värt att leva

Vad har jag alltid viljat göra som jag aldrig kommer få göra: Spendera $ vitt och brett utan att behöva tänka.

Var skulle jag tatuera mig: På fotbladet, en 3-dimensionell spindel

Idealmannen: Lång-Stark-Tuff-Gaddad/piearcad-Stort hjärta-Utåtriktad-Spontan-Gentleman

Vad var jag i mitt tidigare liv: En smal psykolog

Häftigaste upplevelsen: Min tid i Expedition Robinson

Jag skulle ge min högra hand för: För barnen, och att för att få träffa min Biologiska Far

Vad/vem hatar jag: Kvinnomisshandlare, Kronofogden och Besserwizzar

Hur är jag som person: Utåtriktad-I viss mån burdus-Frispråkig-Objektiv-Omtänksam-Högljudd-Positiv

Hur jag tror  andra uppfattar mig som person: Klok-Frispråkig- I viss mån burdus-Festfixare-Glad

Vad är viktigast, attityd eller medfödda gener: Attityd. Låt ingen trampa på dig

Botmedlet mot deppa: Ja du.. så sällan jag ÄR deppig..går över av sig själv.

Vill bli bättre på: Att inte lägga mig i..

Optimist eller pessimist: Optimist ut i fingerspetsarna

Blommor eller choklad: Får man välja båda ?

Jag älskar: Solen

Tråkigt: Att ligga sked med sig själv

Jag söker: Någon att hålla i hand

Jag är: Missnöjd med mitt hår

Jag är inte: Nöjd med mitt hår
 
Jag lider av: Att jag inte får vara med i Körslaget och min onda tå

Aktiv eller passiv: Aktiv

Person jag vill träffa: Thomas Di Leva, sen e frågan inte vem man vill träffa. Frågan är hur många man vill träffa IGEN !

Tittar på:
Dr Phil och mig själv så fort jag ser en spegel

Tror på: Mig själv
 
Tror inte på: Att jag nånsin kommer bli rik

Tycker om: Att sjunga, Dubbelnougat & Ballerina

Tycker inte om: Långsamma pensionärer i affären den 19:e

Leker med: Mitt barnbarn

Leker inte med: Elden

Samlar på: Lyrics

Skattar åt: Solsidan och gamla X-et:s roliga utrop och kommentarer

Förstår inget av:
Touch-mobiler

Blundar för: Pågående Krig

Nyser av: Blöt hund

Erogena Zoner: Vänster sida i nacken

Förstår mig inte på: Karlar !




Kommentarer
Postat av: Lisa

I brist på sysselsättning, så lånar jag den =)

2011-02-08 @ 12:44:13
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Anouk -En Rookiemammas Vardag

Tråkigt: Att ligga sked med sig själv hahahahaha

2011-02-09 @ 00:13:33
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0