Annars ångrar man sig bara..



God morning, folks.
Nu räknar jag snart timmarna tills det e dags för audition. I övermorgon kl 13.00... det känns som jag kommer bli en av "dom" som står på plats och häckar redan klockan 11.00, bara för att jag är så nervös.
Alltså, jag är inte nervös för själva Audition, för det har jag gjort massor med gånger genom åren. Utan för att Tv4 är där och spelar IN !

HUGA.. undrar hur många som KOMMER !??
Hörde nånstans att förra året var det 300 sökande i nån stad. Chanserna är små att man kommer med, men dom är ännu mindre om man inte söker ALLS.
Och då ångrar jag mig sen att jag inte tog reda på det.

Go Katti, Go Katti !


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

men guud vilken fin och naturlig bild!!!:D

2011-02-15 @ 13:36:22
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0