Nästan 300 personer

Då var det över... det var en LÅNG med riktigt skojig Lördag.

Klockan gick runt innan alla hade fått sina besked. Jag var där (som jag trodde innan) kl 11.00, och var färdig ca 23..
Ann-Louise är en Underbar människa, och jag är övertygad om att hon kommer få en framgångsrik kör som ska representera kristianstad.



Om det var värt mödan kan jag som sagt inte avslöja ännu.

Allt  är sekretessbelagt gällande mitt resultat tills allt är offentligt (ca 2 veckor till)-
Bilder tagna från Insidan grindarna får inte heller visas. Därför e tyvärr dessa 2 fotona allt jag kan leverera..





KLICKA HÄR för att läsa reportage från Norra Skåne:s dagstidning

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Fy tusan så spännande. Tycker det är så synd bara att jag inte vet vem hon är?=/ haha

2011-02-16 @ 00:21:42
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0