Glädjespridaren gjorde min Lunch


Erkänner att jag inte varit på det bästa humöret idag.
Får inte tag i en enda j*l jag ringer till. Semester....semester. Har inte fått presentera mitt ärende en enda gång på 4 timmar !

Så kom lunchen, och jag ska gå in till stan för att laga mina glasögon. Nästan framme inser jag att jag lämnat dom på skrivbordet och satt på mig solglasen istället. SNYGGT ! Då blev allt tråkigt och jag klagade på mina skor som har ett ljud när jag går, så man kan tro att jag är krympling. "klipp-klaaaapp, klipp-klaaaapp".
Jag klagar på alla scouter som jag tycker bara dräller omkring, och kan dra tillbaka till sina tält..
Klagar på värmen..ja, u name it.


Så kom då min räddning ! Mitt på torget står denna killen med den härligaste uppsynen och spelar på ett så lustigt sätt, att jag ju bara var tvungen att bli glad och dra på smilgroparna :)

VILKEN glädjespridare !


Nedan kan du se honom in action:




Kommer tillbaka efter detta och säljer på första samtalet.

Thank´s dude :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0