Nya siffror-nya tag


SÅ !

Då har man fylltår igen.
Alltså USCH, vilken ångest jag har haft. På riktigt alltså ! (tar upp det igen)
Jag har varit låg dryga veckan, och har inte velat fylla år alls. Det är första gången i hela mitt liv som jag känt så här inför min födelsedag. Jag har både fyllt 30 och 40 utan några som helst "problem".

Jag vet vad det handlar om. Om jag fyller år NU, så vet jag att nästa gång fyller jag fee-/¤#?!#"..
Därför ville jag inte fylla 49 nu. Ville stanna tiden.

Varför dee då ?
Ja, JAG kommer ju säkert vara preciiis samma människa nästa år också. Men jag är rädd för folks förväntningar gällande siffran 50. Vet att det är det jag oroar mig för. Jag ÄR verkligen ingen virkande tant i blommig tunika som löser Sudoko på helgerna.. 

Egentligen ska jag väl skita i folks åsikt, som dom säkerligen inte kommer berätta för mig heller, utan som jag kommer få höra på bakvägar, jag vet. Men min känsla är min verklighet.

Men Lotta, min dyra skatt och yngsta dotter kom med lösningen på detta världsproblem:

-Men Mamma.. du behöver ju inte fylla 50 nästa år. Du kan ju fylla 49 igen !! FYLL 49 tills du är mogen för att fylla 50..
Å ungen har RÄTT ! Det är sååå jag ska göra ! :-D

Visst är det psykiskt alltihopa. Och det kändes som en cementklump kastades från mit hjärta å jag blev glad igen.

hi hi hi.

Så nu är det nya friska tag som gäller. Har precis suttit och bokat in mig på träningspass på Bromölla Spining. Jag ska träna Afrodance och Bollywood. YEEEIII vad kul. Fatta Bollywood med !? Hur häftigt och skoj som helst juh.






Så folks, ni som har nåt emot en , jag behåller mina svarta tights och fortsätter gå på Sweden Rock nåt år till. Så deee så !



Happy.


Kommentarer
Postat av: Karin Risberg

Helt rätt inställning, Katti.

2011-08-16 @ 10:49:06
Postat av: Alex

HAHAHAHA! You rock girl! Klart att du ska till Sweden Rock - måååånga år framöver!



Tack för dina comments förresten! KRAM!!

2011-08-16 @ 15:44:55
URL: http://DJURENOJAG.WORDPRESS.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0