Kåmpis, de går braa nu..

Idag är jag glad för MINST 4 saker:

A.
Skulle byta bågar, för mina har gått sönder. När jag går in på Specsavers säger dom efter mycket tissel och tassel med skruvmejslar å div redskap = Vi är hemskt ledsna, men dom har ändrat stuk på din båge som vi beställde, så dina glas passar inte längre. Så vi måste tyvärr meddela att du får dras med dessa någon vecka till, för vi måste beställa nya GLAS också..men ALLT går på garantin iaf.
Ehmm... *host* *host*
-Åkeeey rå´  (Jipiiiiiiiii)

B.
Idag kommer min nya dator !!

C.
Diana får sin nya I-Phone idag med :-)

D.
Löne spec:en kom, och detta blev grädden på moset kan jag säga. Över förväntan *kliar i fingrarna*

E.
Sen kommer chefen in med en micro till vår avdelning. Tack !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha. Vilken söt bild på dig.

2011-08-10 @ 15:15:43
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

haha söting!

2011-08-11 @ 08:49:36
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0