Då var det min tur..

..fast egentligen har jag slutat räkna mina år, dom har ingen betydelse, för jag är som jag är iaf oasett om jag är 49 eler 29.

Däremot har jag Fobi inför NÄSTA år. DEN siffran kan jag inte ens säga.. Nästa år fyller jag Fem...=(=?(/%¤, hmm.. NÄSTA år fyller jag Fe.."""(/&(%%

Nä, det går inte att säga den siffran.
Fråga mig inte varför. Hittills har jag aldrig ens höjt på ögonbrynen inför mina år som tickat fram.. men nu när det är Fem.../&% jag fyller känns det som en Stor STOPskylt på nåt sätt.

Är de DÅ jag ska sitta hemma och knyppla och virka lapptäcken på helgerna ? Jag tror att jag nojar mig i onödan. Det blir säkert ingen större förändring, om jag inte SJÄLV känner att jag vill tagga ner..det kanske man gör, vad vet jag.

Hur som helst, jag ska fylla år en gång till INNAN nästa år. Inga förväntningar på den dagen, antar den kommer flyta förbi rätt obemärkt..





  


Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis vännen!!

Jag kommer gärna nnär du fyller fe.... 30 år nästa gång!! 20 års skivan uppe norr var ju rajraj!!

Kram /A

2011-08-08 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0