Back on track

Nu jäklar e jag tebax på jobbet igen, samtidigt som sommaren kom tillbaka. Känns väl sådär får jag säga.

Men semestern har varit bra, trots att jag bara grillat på min baksida 2 gånger, vilket är skandal ! Jag har inte varit på stranden en endaste j*a gång ! :-(

Men visst har jag haft kul för det. Jag har varit på IKEA, någon Mc träff, Sweden Rock och Helsingborgsfestivalen, sett Joddla med Siv, varit på Danskt vatten med billig öl, fixat mer slingor i håret... åsså har jag varit i Växjö förståss, hos Mr L :-)

Jag har träffat en hel del nya människor med, vilket aldrig är fel.

Och nu sitter jag febrilt och letar efter sommar bilder i telefonen, och ser att jag ju inte tagit nåra knappt. Hur e detta möjligt ??? Det var inte likt mig alls..

Tar något av dom få jag fotat i alla fall. (fasen vad konstigt)

 

     ett                        tvåå                 treeee !












Ja minnena sitter i skallen i alla fall :-)


Ha re´!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju superhärliga bilder du hade!:D

2011-08-01 @ 21:26:27
Postat av: Lisa

Hihi. Vad söt med voffsen.

2011-08-02 @ 07:49:40
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: zilla

haha naaae va söta dom e på sista bilden,nu vet ja hur de ser ut i verkligheten,har bara haft en bild i huve innan :D

2011-08-03 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0