Ångrade mig angående The Event


Alltså det här med den superduper bra:iga serien.. jag gjorde ett inlägg och rekommenderade den, här hittar du Inlägget om den.

Jag ångrar mig, tyvärr så sent som efter TIO avsnitt. Jag ögnade mig igenom dom tio, som jag iofs hade sett tidigare. Men jag ville komma ihåg ALLT som hänt innan jag gick vidare på avsnitt 11/22 som jag äntligen hittat..

Så skickade en kompis ett sms:

-Du, jag läste att du kollar på Event. Jag är GALEN av ilska, för dom har bara första säsongen ute, så efter man kollat på 22 avsnitt så slutar det bara... MITT I ALLT ! Säsong II finns inte att få tag i..


aaaaaaaAAAAAAAHHHHHHHHHHH...!!!



Kommentarer
Postat av: Nhina

NBC stoppade sändningen av säsong 2 pga av låga tittarsiffror... men det går å få tag i, leta i dom mörkaste hörnen av internet så hittar ni den, helt olagligt naturligtvis;)

2011-08-19 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0