Lika glad för det, men alltså 2 HEKTO !!!?


Invägning idag, som alltid på Onsdagar.

SRTRÅLANDE, jag har gått ner...................... 2 HEKTO !!

hahahaha

Fast detta visste jag ju om, efter för många Påsk-öl, och Final uppe i Stockholm.
Dom lastade ju in PALLAR med öl och vin, till efterfesten med alla körerna och produktionen.

Kolla här:



host host. ;-) Jag bjussar på några bilder till från Stockholm:









Men nu är KÖRSLAGET över, och min resa är slut. Har haft en fantastisk och jobbig tid, och varenda öl i helgen var värt min föga viktnedgång. Vilka härliga människor man lärt känna under den här resan, och jag känner mig ärad att fått vara med.

Nu sparkar jag igång med min ATKINS på riktigt igen.

Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

vad roligt o se dem större! Jag har jävlar lyckats gå ner 1,5 ändå(!!!) Ska skriva inlägg om det sen:D

2011-04-27 @ 11:35:09
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0