Vilse i pannkakan



Igår satt jag och lät ungefär så här: P)/&#"#¤/%&/&=)/? över alla datingsidor som det ska betalas för, för att kunna fungera.
GRATIS hit och GRATIS dit, In my ass !
Jo, gratis att fylla i sin profil ja. Men sen när du ska söka efter folk, eller får ett mail av någon..ja då ser du inte personen i fråga. Utan då ska du BETAAALA för att se bilder !!?

Så säger då min käre kollega Katrin att jag ska gå in på Pancake och regga mig.
Å JÖSSES sikken bra sajt alltså. DEN rek jag till er alla singlar.



Den sidan har allt man kan önska sig när det gäller matchning. Och det är gratis, hela vägen !

Huuuu.... vad skojsigt.

Jag hade svårt att slita mig från sidan igårkväll, så det blev sent i säng. Men vad gör väl det. Det e ju Fredag !

Take Care, folks.


PS:

Hittade förresten en klassbild på hur man såg när man var 17 bast..




Jiiises sikket hår !
Hoppas verkligen man ser bättre ut i skallen nu.


Kommentarer
Postat av: mia

Snyggt hahaha :)

2010-09-10 @ 22:26:32
URL: http://magicalfairytale.blogg.se/
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

Haha fiiin:D

2010-09-10 @ 23:25:27
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0