Sång för hela slanten.

Gårdagen gick åt att softa och umgås..
Var hos Anouk och kikade på den lilla skatten, som låg i sängen och trynade.
Alltså när hon ler, så dyker små, små skrattgropar upp från dom runda härliga kinderna.
Bara såå fint :-)


Kväll:

Party (igen)
Förfesten hos M & K, som alltid är lika trevlig och gästvänliga. Till och med Anouk hottade upp sig med smink och Maschara, och dösnygga dojjs. Kul at hon kom ifrån en stund.



Sen bar det av ner till byn, och underbara "A" körde oss ner.
Karaoke på schemat..
Ikväll behövde man inte vänta på sin tur att sjunga, för det var f*n inget folk där ju !?
Ja ja, nu var vi där, så det var bara att göra sitt bästa för att få en fortsatt lyckad kväll.

Det är alltid samma sak: "Jag tänker att jag INTE ska sjunga ikväll"
Och antingen ändrar jag mig själv, eller så säger Karaokevärdinnan
-Åhhh vad bra Katti. Nu kör du väl "xx" och "yy" ikväll va ?!
Det e kul att sjunga, och JUST ja !
Jag ska ju sjunga UPP för en fet Gospelkör till veckan !
Höll på att glömma det.

Kören heter Novah och är stationerad i Sölvesborg. Denna kören håller hög status, har jag fått för mig iaf.
Dom åker till USA och överallt för att sjunga. Och ofta har dom kända gästartister..

Så Huuuuu ..lite pirrigt e det allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0