En helt vanlig Onsdag..

Tänk så ful man e när ingen ser egentligen..
Jag menar, i alla fall när JAG kommer hem från jobbet ser min eftermiddag/kväll ut enl följande:

Låser upp dörren

Trär kopplet på Voffsen
Ut en runda
In genom dörren
In och byta om..
Här åker mysbyxorna på, BH:n åker av (Detta jävulskap) & Tofsen ryker..
Ser ut som Frankensteins Fru i skallen´





Åhhh..vilken KÄNSLA det är. Att bara få rufsa OM håret, låta tyngdlagen ha sin gilla gång (tittar ner)...och bara "VA.."

Dammsuga
Sen lagas det lite mat
Diskar under tiden
Äta
Sen trippar jag till sängen och hämtar täcke & kudde och bänkar mig i soffan.
Där blir jag kvar och tittar på Tv
Dr Phil (Vart har DET tagit vägen ???) som substitut-Wife Swap
Judge Judy
zzzz................. en 30 min så där..

Kaffe hemma med VÄNNER på besök, eller så går jag till någon
Softa
surra i tel
messa
Facebook
Blogga

..........ut med voffs igen. Dags för kvällskiss..
Äh, en snabbis in på Faceook igen bara...OCh kolla statistik och ev kommentarer på bloggen..

Sen blir det bingen..




Sån e jag....

Kommentarer
Postat av: Belinda

Haha du är så jävla härlig!:-D

2010-09-02 @ 11:48:00
Postat av: Ann-Sofie

Det låter som om du hittat en bra 'efterjobbet-rytm' =) Och om du hinner hem så är det DrPhil kl 18:05 numera, alltså INNAN det gräsliga hustrubytet haha.

2010-09-06 @ 12:14:27
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja jag var också sur ett tag, innan jag såg att var tidigarelagt. MEN - jag får väldigt sällan se det ändå för det är ju Bolibompa för ungarna kl 18 :/



Som tur är (?) så vaknar jag tidigt på helgerna och kollar på repriserna då ;)

2010-09-06 @ 15:57:03
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0