Tror dom man e 15 liksom ?

ja, jag tänker på alla dessa försök till dejter på datingsidorna.
Det gör mig flyyy förbannad att vissa läs dom flesta karlar bara har en sak i skallen. Och så tror dom att dom kan LJUGA och att det går hem dessutom. Några exempel på alla knep dom kör med:

Hej !

Hej. Jag är en snygg kille boende i Sthlm ,men som jobbar i malmö. Skulle vilja ha en vän att lära känna här nere i Skåne också.

/Jag/ : Men hur ska det gå till när du bor i Sthlm. Lite väl långt avstånd. Jag bor ju i Skåne !?
/Han/ jo men vi kan ju ses när jag e här i Malmö ! Kan ju få bjuda dig på en drink här på hotellet?
/Jag/ Jag har svårt att tro att du skulle vara seriös med tanke på avståndet..
/Han/ Klart jag är !
/Jag/ Jasså? Jag är inte ute efter något hotell-K*ll och om du ser om du läser min profil så ser du att jag är SERIÖS!
/Han/ Det är jag med ! Men lite strul kan väl aldrig skada..

suuuck....






Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

hahaha

2010-09-14 @ 22:41:38
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sulan

Med tanke på att du nyligen blivit blåst av en riktig playboy som lovade dej guld och gröna skogar så kan väl även denna (charmör) vinna ditt hjärta?

2010-09-14 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0