Shout to the Lord



Igår var jag på Novah:s audition. Det gick bra, fast jag är aningen tveksam. Dom är lite VÄL för mycket inriktade på Soul & Funk i sin musik.

Jag hade i min enfald trott att det ska vara "riktig" "gammal"-klassisk Gospel, men det är nog inte så...
Jag ska fundera tills i morgon...





I kväll e det dags för audition Nr II
En "Vanlig" kör, en sån som jag sjungit i förr, i 20 år.
Med alla dom gamla som man bara vill sjunga när det blir Jul tex ni vet ..
Sen e dom lite häftiga med, för dom kör musik av tex Py Bäckman, och min arb kamrat nämnde att dom också brukar köra Isabellas Sång..och Aldrig ska jag sluta älska dig.

Ska sanningen fram så tror jag mer på denna. Ska dit kl 18 ikväll.
Hoppas jag gör bra ifrån mig, och att dom vill HA mig..haha

I´ll let u know.

Nu ska jag snart hem för dagen. Less på mitt headset..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0