Jag såg han igår

Gösta har nog gått vidare....jag tror faktiskt det.
Nu har han varit borta 2 nätter...mer och mer börjar jag tro att han inte lever längre.

För jag såg honom igår.
Här i lägenheten..
Han tassade genom hallen mot Lottas rum....precis som vanligt, fast bara nästan, för han var ju  inte här.

Jag har haft många katter genom åren, men jag tror att Gösta nog var min bästa vän av dem alla. Han var liksom "min" kisse. Och det gör ont i hjärtat..




Lilla Gösta vad jag saknar dig.....

Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

Åh nååååå:(:( Hur dåå isf??

2010-09-12 @ 11:07:53
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sara

nej men urs va sorgligt :(

2010-09-13 @ 11:25:17
URL: http://baraensara.blogspot.com/
Postat av: janet

Du ska inte släppa ut dom. Innekatter mår förträffligt samtidigt som dom är säkra. Halsband skyddar dåligt mot bilar :))

2010-09-14 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0