Fick svar..av en kille

Jo, jag frågade ju er läsare hur i fridens dag NI gör för att träffa en karl som inte bara vill en sak.
För er som missat det kan ni läsa det
HÄR.

Tack för era svar, förresten. Jag fick en himla massa förslag. Riktigt kul läsning :-)




I helgen pratade jag med en av mina bästa killkompisar, och HAN gav mig en infallsvinkel som jag verkligen tog i beaktning.

Att inte tänka så himla mycket !!

Saker och ting måste inte vara uppstyltat i minsta detalj inför er träff.
Utgå från att ses på en fika. Thats it, liksom !
Och känner båda för att gå vidare hem och kanske kolla på film efter fikat, så fine! Då gör man det liksom.

Ska jag göra klart för snubben i fråga att det minsann inte blir nåt sex på första dejten, han får inte ha hawaii skjorta, och inte vita tubsockar osv osv, så är det ju inte KONSTIGT att han blir skraj och drar sig undan innan ni ens har träffats.
(Saker och ting kan man ju faktiskt förändra sakta men säkert på killen...SEN, när dom minst anar det alltså)

Han tänkter att "hon e ju inte klok siom går händelserna i förväg på detta viset"..

Nej, gilla läget, ha skoj, och se vad som händer. DET är nåt ni kan komma överrens om innan ni ses.
Och jag tror verkligen att det e det som jag gjort fel. Jag har ju malt sönder karlarna ju. Hahahaha

NU ska det göras bot och bttring, med mitt nya sätt att tänka.

Tror man på en sak tillräckligt mycket så blir det verklighet. haha


I belive !



Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

haha vilken cool bild.

Ja det var en vettig åsikt han kom med;)

2010-09-27 @ 20:57:13
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0