Krasch Boom Pang ! ?//%&/¤"#%"

Just nu har jag lite smått kaos i min skalle.
Det är så mycket just nu.

Flytten krockar med följande:

Körövning inför Musikslaget 2 ggr denna veckan, Tisdag (läs ikväll) samt på Söndag
After Work med jobbet i morgon
Barnvakt på Lördag till Knoddelina (fast DET e ju roligast av allt)

Jag vill avpollitera After work och kören ikväll. Känns inte som jag fixar allt, tyvärr.



HATAR att ha mitt bo på 2 olika ställen. Igår kväll kl 22 var jag så slut att jag höll på somna i soffan, men tvingade mig upp ur den ändå, för att gå iväg och hämta ett lass från gamla lägenheten..

Det känns som jag aldrig kommer bli klar, och har bara denna veckan på mig...suck.



Men vad ÄR väl en bal på slottet !??

Kommentarer
Postat av: guevacci

Cha, tack för att du var med på "Veckans blogg"!



Vad händer annars? =)

2010-10-26 @ 11:20:45
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0