Vi har faktiskt varit dööökära..

Så var det så dags för Anouks Pappa att komma ner till Skåne, för att delta på dopet av Knoddis.



Var riktigt kul att se honom igen faktiskt. Många år sen sist..

På förmiddagen, innan dopet satt jag barnvakt en liten stund till Knoddelina, för Mamma hade fullt upp att dekorera och duka i lokalen.

Sen kommer hon hem (läs inrusandes) och utbrister:

-HEEJ, MAMMA OCH PAPPA !!!......... Ååh, vad roligt det var och säga Mamma OCH Pappa i en och samma mening. Sen skrattar hon högt a glädje.

Så här skriver hon själv om oss, sina föräldrar :-)

Och dom orden påminde nog både mig och Pappa, att vi ju faktiskt HAR varit förlovade och dööökära i varann i många år, och skapat denna underbara varelse på jorden. Våran fina Diana


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

men åååh jag tror jag dör:D Vad fin du är!!<4

2010-11-16 @ 00:07:14
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0