Tillbaka från de döda

HEJ, folks !

Äntligen börjar jag sakta krypa upp ovan jordskorpan igen.
Kan säga att denna influensan var den värsta jag varit med om i vuxen ålder.

Som barn hade jag ALLTID samma symptom, men är som sagt mycket länge sen.

Jag tror jag åkte på nån slags Luftrörskatarr eller liknande. Mina in och utandningar lät som en ostämd fiol, jag hade en hosta som fick mig att NÄSTAN, bara nästan kräkas varje gång. Så häftiga hostattacker fick jag.
Jag hostade så mina mag och ryggmuskler var helt väck !



Sov mig igenom dom första 2 dygnen...

Men NU e jag tillbaks på jobbet, har en viss hosta kvar, men det är inget emot det som varit.
Hoppas bara jag kan styra mina attacker, så jag inte hostar någon kund döv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0