NU är det mycke´

Nu känns det som jag inte kommer ha tid eller ork att blogga på ett tag läs denna veckan.
Filar dels på min NYA blogg-outfit med Melinda, sen har jag ofantligt mycket att göra med musiken nu.
Denna veckan övar vi 3 dagar, för att allt ska sitta. Måste hitta kläder att ha på. Vi har ju ett Tema.
På Lördag brakar det loss !

Sen en sak som jag nog inte ens skrivit nåt om, Lilla Knoddelina ska ju döpas på Söndag ! Och Knoddelinas Morfar kommer ner ända från Norrlands djupaste skogar för detta.
Ska bli så spännande med allt.
Måste hämta ut doppresenten med...

Så, tills nästa gång.

Take Care..

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

oooj spännande:D

2010-11-08 @ 13:28:44
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0