Läkaren nästa

Min gamla "Stress-fraktur", som det heter. Jag hade aldrig hört talas om det innan jag fick det själv för några år sedan.
Du kan läsa om det HÄR.

Jag har ont i tån som ligger närmast stortån. Av den sk frakturen har den blivit krökt, och sticker upp som ett uppochnervänt "V".


inte undra på det gör ont när jag går i skor, va ?!


Nu har det kommit tillbaka igen, och gör duktigt ont varenda steg jag tar. Jag ringde igår när jag kände att Foppaskor är det enda jag kan ha på mig, vilka jag inte kan gå i fram till December.

Dom gav mig en tid den 9 December (!!??)

Jag belastar foten helt fel /på utsidan av fotbladet/ i och med smärtan också, så det är mycket annat som jag får på köpet. Sendrag i benet, hetta i tån och ända upp till vaden.

Så nu ringde jag för TREDJE gången till dom, och sa, att även om dom inte uppfattar detta som akut, så ÄR det de !
Och VIPS, fick jag en tid....idag kl 11.00 !!!

Så hör av mig sen igen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackare. Hoppas de tar de på allvar och skickar dig med remiss till Ortopeden. kram

2010-11-16 @ 11:52:54
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0