Heldött på fronten

Gud vad jag saknar Musikslaget, oh övningarna vi hade. Nåt att GÖRA om kvällarna. Vi körde rätt så intensivt dom sista veckorna, 2-3 ggr i veckan. När det var som mest intensivt var jag borta hemifrån i 14 timmar på en och samma dag. (åkte direkt till kören från jobbet)

Och sen i Lördags efter "Den stora dagen" var allt bara borta.
-POFF, från ena dagen till den andra så har man plötsligt inget att göra om kvällarna.

Jag tycker det är dött i allmänhet på alla fronter.
Mobilen tror jag nästa gått sönder för den är så tyst.


Äldre bild från -2005. Är alltså INTE blond igen, även om jag skulle vilja vara det.


Tills i förra veckan så VILLE man den skulle lugna ner sig, för man hade så mycket annat - då tutade den på som f*n... är inte det typiskt, så säg ?

Drog fram dammsugaren igår, och slog en snabb flukt i städskåpet. Där hänger min stickning som jag köpte till Stumpans fina kofta jag ska göra.
Jag började på den för typ 3 veckor sen, men hade inte fått upp någon taklampa i lägenheten ännu då, så jag tappade en maska och fick repa upp halva stickningen.


Så DET är ju nåt jag kan ta upp igen. Mysigt att sticka i vintermörkret ju.. sen blir den lila med. hihi




Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

det gillar vi:D Julklapp?=)

2010-11-17 @ 19:40:54
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0