Ligger efter..

Kollar igenom mina bilder, och kommer fram till att jag ligger efter som attan med bloggandet. Mobilen är dubbelt så tjock än normalt :-)

Så jag bjussar på en bildkavalkad av allt och ingenting först:



Diana övar "Vagga baby" med lilla Ida. Ser ni tassarna som sticker upp ?



Coolingen Bamse ute i solen bakom Diana & Björn i Lördags.



Malin i ny hattcollection..



Max:s Lyxmilkchake !! Den absolut godaste jag någonsin druckit. Dom gör dom eftersom, med hela bär som dom krossar, blandar med mjölk och glass, och sen spritsar dom över grädde på toppen. MUMS !!



Kommentarer
Postat av: Alex

Hey Snygging!



Vart köpte du den där milkchaken som var den godaste du ätit? Hihi! :)

2010-05-24 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0