23 dagar, nu börjar planeringen.

Ja, kan ni fatta !?
23 dagar kvar bara. Då smäller det till igen. Katti har semester !

Sweden Rock...


Kollade på tält idag, och tror det blir detta :





200X210X130 cm.


Jag behöver ett hyfsat brett tält, eftersom jag ju inhandlade min helt underbara madrass i Ullared, som e 150 cm bred.



Japp. I år ska jag ligga kungligt..

Så kom då Zilla över på kaffe ikväll, och vi planerar. Räknar tält i vårt Camp.
Det är riktigt roligt, för varje gång vi räknar så kommer vi på nån som ska med som vi INTE räknade in förra gången...men lik förbannat så blir det bara 7 tält varenda gång ändå !

Vi får kanske använda papper å penna nästa gång, Zilla.



Nåväl. Vi kommer fram till att jag faktiskt redan har en del grejor klara redan.
Lampor, vattendunkar, Barnpool å sånt..



Tur e väl det, för det kommer dra iväg som bara den ändå innan man e på plats...tvi.

För övrigt har denna Måndag varit bra (för att vara Måndag då). Har haft rikrigt bra kvalite´i mina samtal på jobbet. Nytt projekt som byggs upp, så fram emot slutet på veckan ska det nog Smälla till, om det går som jag vill.

Nu e klockan 23, och jag e trött. Ny dag-nya utmaningar.



Take care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0