14 timmar senare

8 timmar tog det att få ut flätorna.
6 timmar ytterligare att få ut den lilla "tova" som bildads där varje fläta började..
Min hårbotten kunde liknas med följande bild:



Totalt 14 timmar med armarna sträckta ovanför huvudet..

Mina fingertoppar ömmar, axlarna och nacken har fått rejält med stryk av denna pers !
Så jag kan medge att dessa två sista dagarna önskade jag att jag aldriiiig satt i flätorna. ALDRIG mer !
Ändå vet jag att jag kommer göra om det, för det är snyggt, och otroligt lättskött när man väl HAR dom.
Du e alltid fräsch, behöver ina borstar, inget balsam, inget mousse.
Bara vaknar på morgonen och "Vips" e du snygg !

Inga konstigheter...

Nåväl. 3 månader har gått, och nu e det samma Katti som innan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0