Till Sommaren...Till Sommaren..

Jag sitter och funderar på vad vi ska göra i Sommar.

Tanken med att köpa "Sally" bilen, var ju att vi skulle upp Till Norrland, och fixa med stugan. Nu verkar det inte bli nån resa hem, och dessutom verkar inte min AC fungera så vi hade nog dött i värmen på väg upp..

Så faktiskt har vi inga planer, men vi har snackat om att ta en kryssning med Sinderella till Sthlm-Mariehamn.
Sen ska jag göra nåt med Lotta, ska kolla vad hon e sugen på ..

Vi ska ju bli Mormor resp Moster precis när som helst nu. Och det e så spännande så hälften hade varit nog...
Uiiiiiiii...........


Min lilla stumpa, som inte är så liten längre. Fyller 19 nästa gång, och förlovad å allt.
Jösses vad tiden går.

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

:) Ni komer nog på ngt bra:P

2010-07-06 @ 15:07:04
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0