Dejtat

Idag träffade jag....alltså....nu kom jag på plötsligt att jag inte ens nämnt att jag dejtar en kille.
Har nog hållit det hemligt mer eller mindre medvetet. Jag är nämligen lite skrockfull när det gäller sånt.

Jag har fått för mig att om jag berättar för Diana så går det åt pipan sen...hahaha. Sjukt, jag fattar inte varför jag tänker så.
E väl en slump att det blivit så någongång, just efter att jag berättat för Diana..Nu HAR jag berättat för henne...men detta känns rätt så bra så det händer säkert inget (?)

Hur som helst.. SHOT !

Har träffat A nu i 3 månader på dagen. Jag kommer INTE att göra honom officiell ännu, även om alla mina barn och närmsta vänner redan träffat honom.
Var sak har sin tid, som dom säger..

Men ikväll gick vi ner och tittade på kvällssolen. Sjukt vackert OCH romantiskt.   


Sen har vi suttit och lyssnat på musik och tänt ljus å myst bara.
Haft förtroliga samtal med varann..



Detta känns RIKTIGT bra :-)

                                       

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

<3<3<3

2010-07-12 @ 23:48:46
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0