ShowCase...here we come !

Jag känner att detta kommer bli ett kanonÅR, 2010 !

I dags dato sitter jag och finslipar på vår nya hemsida....fatta JAG har gjort en hemsida !!


Vi startar upp ett BOKNINGSBOLAG, där jag kommer vara bokningsansvarig och artist .mm.

Här får ni ett litet smakprov:




Vår Logga.


ShowCase - ditt bokningsbolag - allt du behöver.

Söker du trubadur, dansband, partyband, rockabillyband, DJ, karaoke eller krogshow ?
Här står vi för allt som har med musik att göra
Våra artister har hög och proffesionell musikalitet - så till den milda grad att det omöjligt går att stå still.

Vi tillhandahåller även ljud & ljus, scener och tekniker.



Några artister.




Vi finns även som grupp på Facebook .

Jag kommer att lägga upp en länk här på bloggen lite senare, eftersom ni inte kan SE sidan ännu, då den inte är öppen för allmänheten RIKTIGT ännu.



adressen är dock: www.showcase.dinstudio.se


Nu rullar det........


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag har varit här innan och spånat, nu har du ett avtryck ;)

2010-01-06 @ 10:13:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0