Hur ser en Mormor ut ?

Ibland är det otrolig svårt att förstå att jag faktiskt ska bli MORMOR !?
Men....Mormor i mina ögon e ju en "gammal" go, skrynklig krutgumma med grått hår, som alltid har nybakta kanelbullar när barnbarnen kommer på besök.





Hur som helst så ska det ju bli SÅ skoj att ha en lite bebbe att mysa med. Dom luktar ju så Gott !
Har varit i förrådet och hittade igen mina stickor, så jag ska minsann köpa garn och sticka nåt fint till den lille. /Uppföljning kommer/




Men som mina barn alltid säger när jag pratar om att ta fram stickningen..
-Men blir den KLAR då tror du, Mamma ?




Jag Lovar en sak, och det är att jag ska verkligen försöka få det färdigt denna gången...hahaha


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

hihi det hade verkligen varit jättekul om det blev klart:D I shall push u<3



btw så kommer du bli världens bästa mormor:D

2010-01-26 @ 07:44:59
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

sv: Jo jag förstod att det var du som skrev om Sambo;) haha

2010-01-29 @ 08:37:11
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0