vivalavidah & magicalfarytale.

Hallojsan folks !

Ja, som ni märkt har jag inte haft MINSTA sug efter blogg på himskans lång tid nu.
Fråga mig inte varför. Har hänt massor men ändå så....Tja..

Så satt jag på fejjan precis å läste ett inlägg från "Mia"..hon hade länkat till en blogg. Går in och läser, och tänker WOW, den här tjejn älskar ÅXÅ Lila...jag kollar i hennes länkar, och ser att det står "Katti"..
hihi, vad häftigt, en som heter likadant som mig. Klickar på länken, å VIPS hamnar jag på MIN blogg !
-Men Guud, vem e det som har MIN blogg som länk ?! Vad roligt...
Så ser jag ju att det e "min" Mia, och det visade sig att jag hamnat på hennes egen blogg....HAHAHA





Inte har jag haft en ANING om att du bloggar, gumms. Var jag blir glad nu. Inget har du sagt heller, fast vi snackat om min blogg flera ggr.Eller har du det kanske ? Osäker nu...

Så kikar jag på hennes länkar igen, och hittar till min förvåning igen "
Zilla"
Men herre min jee..
Zillis bloggar ju OCKSÅ !



Tack tjejer, för just ni två gav mig blogg-suget tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0