Vit helg.

Så då var det Söndag....igen.

Fredagen gick som man kan läsa till att ligga sömnlös och ta emot samtal, ang körningar...
Lördag, igår tog jag tåget ner till Eslöv och träffade grabbarna i Bandet. Jag var hemma först kl 23. Men dan gick fort, i trevligt sällskap-kantat av mycket sång, musik och skratt.


Söndag, idag:

Legat länge i sängen och gottat mig,ÄNDA till 09-30. Hahaha. Ja det e länge för mig.
Suttit vid datan lite. Kollat på film, Dirty Dancing..mmmmm.
Städat. Som fasen. Putsat å gnott. Jag tog till och med avloppet i tvättstället på toan. Ni som känner mig vet hur ÄCKLIGT jag tycker det är..



Efter att ha fejjat någon timma, blev det taktikvila i soffan.
Solat med Diana, och käkat på Frasses. Det var faktiskt gott !.. köpte en Parisare. Länge sen.

SÅ var det åter dags för nästa städpass.
Hos "K"....men vid den tidpunkten (19.30) har det blivit mörkt, så det var inte det lättaste att se så det blev bra.

Mao har jag farit runt med städkvasten som min bäste vän nästan hela dan idag.



Sammanfattningsvis, en lång och skön vit helg.



Nu ser jag fram mot Lördag, då det e dags för Brassan.








Sleep tight, folks.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0