Saved by the bell !

Till er säljare ute i Cyber...

ÄR det inte jobbigt när man sitter på jobbet och e jätte-taggad, och ringer upp en pot kund som fullkomligt suger ur en all energi ?!



Hade ett sånt samtal för en stund sen. När jag lägger på luren så e jag totalt tom i skallen, huvudvärk, och har 0 energi i varken tanke eller kropp.

Han var jätte-anti till allt jag sa. Trots det var han nyfiken, och hans invändningar speglade ändå köpsignaler, vilket var avgörande för att jag valde att fortsätta dialogen.

Jag fick jobba stenhårt och för varje mening besteg jag berg.



Precis när vi avslutat samtalet, ser jag att det är dags för Lunch.
Men ÅÅÅH så lämpligt den kom. För jag hade aldrig pallat ett samtal till efter detta, så rast var exakt vad jag behövde.


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Du klarar resten av dan galant. :D Och tänk- nästa kund kanske är en guldklimp!

2010-02-10 @ 12:50:54
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0