Ankan som buinesskvinna ?

Businesskvinnan Anna !?

Nu har hon har bestämt sig för en ny strategi, och vill nu nå ut med ett tydligare budskap till publiken.

I "Anna Anka söker assistent" vill hon visa att hon kan leda och utbilda folk.
Tio utvalda svenskar aspirerar till tjänsten som personlig assistent till Anna Anka och tilldelas i serien en rad uppdrag som får avgöra vem som i slutändan får jobbet.
Denna gång söker de 8-10 deltagare som alla ska fajtas om att bli Ankas nya assistent. Inspelningarna börjar i början av januari i Los Angeles. Redan nu har castingen om deltagarna börjat. Vad de söker?

Well, du bör kanske öva på att laga brosk-mat, göra som du blir tillsagd och stå ut med kontroversiella påståenden!



Den "gamla" Anna, hon som chockerade med prat om sex och framställde sig själv som en "bitch", är därmed utagerad, menar Anna Anka själv.

Ja, gud ja. Jag tror svenskarna är trötta på allt sexprat. Fast det är klart att jag kommer att ha kvar min lite clowniga personlighet. Men när det gäller sexet har jag sagt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0