det var ju KUL !

I brist på nåt att blogga om..så ja bjuder på en liten lista jag ha tjuvat ifrån Zilla:)


Hur gammal är du om fem år?
- 48, och jag önskar att Ezzex spelar på min 50 -års dag 

Hur lång är du?
- Jag VAR 180 cm en gång i tiden, men dom mätte mig på slutaudition till Expedition Robinson, och då var jag bara 179 cm. Så det är sant att man krymper.

Vilken är den senaste filmen du sett?
- Bröderna Karlsson. lart godkänd. störde mig dock som fan på att den ene brodern, Norrlänningen, som bodde i Luleå å hade bott där hela sitt liv- snackade Rikssvenska och INTE Norrländska. Mycket dåligt.

Vem ringde dig senast?
- Alltså hade behövt kolla upp det, men det var nog min äldsta dotter  som undrade om jag vill vara barnvakt nästa helg, då dom ska oå Julbord.
Glömt min mobil hemma idag, vilket nog kanske är 2:a gången det hänt på 48 år. KATASTROF !!!!!!!!

Hur löd det senaste sms:et du fick?
- Inte idag, min vän. Vi får ta film en annan kväll. Ska snart laga middag. Känner mig inte riktigt kry idag. Kram

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Älskar att messa. Skickar iväg mellan 2-3000 per månad.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Ska jag göra det svårt eller enkelt ?....enkelt: Mamma o Pappa var gifta.

Vilken ögonfärg har du?
- Brown

Vilken är din favoritjulsång?
- "Mer Jul" med Adolphson & falk diggar jag. Ja plus "O, Helga Natt". HATAR Carola kan jag säga...Hon sjunger som en 5-åring i sitt uttal.

Vilken är din favoritplats?
- Min barndomshems kvarter & Malmbergets Kyrka. Hur mycket minnen som helst.
-Skogen

Vilken plats föredrar du minst?
- Kommer inte på nåt speciellt, däremot ogillar jag att ha folk bakom min rygg när jag är ute och går. Fett otrevligt och stressande. 

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Jag sitter på en gymnastiksals-bänk och gråter av glädje när jag ser Knoddelina, 10 år gå i Luciatåget

Vad skrämde dig om natten som barn?
- Om natten vet jag inte, men var rädd för våra grannar med dom stora Rabarberna.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Alldeles  nyss faktiskt. Jag skrattade som tusan åt Knoddelinas snackis...

Hur stor är din säng?
- 120 cm

Har du stationär eller bärbar dator?
- Ingen alls just nu. Bilr en Laptop på mellandagsrean.

Sover du med eller utan kläder på dig?
- Har faktiskt uppdaterat mig med ett snyggare nattlinne i svart med lite spets, än det jag hade innan, vilket var ett bajsbrunt med blommor på från Ullared.

Hur många kuddar har du i sängen?
- 2 there is

Vilka städer har du bott i?
- Malmberget, Gällivare, Mäntyvaara,Örebro, Luleå, Bromölla

Tycker du om kaffe?
- Kaffetåren den bästa är, bland alla jordiska drycker

Sover du på någon särskild sida?
- Längst in mot väggen på sida, med den hårda kudden i ryggslutet. Då känns det som jag ligger sked med någon.

Tycker du om att mysa/kela?
- Jaaaa.....saknar, fast på senaste tiden har jag ju faktiskt hittat nån att gosa med.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Nix

Vill du ha barn?
- Been there-done that

Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, lite Norska och lite Finska

Föredrar du havet eller en bassäng?
- Havet. Vill bo nära havet.

Vad spenderar du helst pengar på?
- Vad spenderar jag INTE pengar på ??!

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Dr Phil

Sover du med gosedjur?
- Nix

Läser du dagstidningen?
- Njae eller jo aftonbladet på nätet imellanåt. (Zillas svar, men det stämmer in på mig med)

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
- 4 dagar. Sweden Rock.





Fan vilka roliga frågor !


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

roligt:) Fast det går ej att läsa i början. Det är ihoptryckt...

2010-12-13 @ 15:48:03
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0