Svar på frågor om Robinson

Jag tänkte svara på några frågor ni skrivit och undrat över gällande min tid på ön.




Mia: Hmm...det vete tusan faktiskt. Direkt jag åkte ut så hoppades jag att jag skulle få komma tillbaka igen, du vet, hamna på en annan strand och komma tillbaka in i tävlngen igen. Tyvärr hade dom inget sånt det året. Men så här i efterhand väljer jag nog en vanlig solsemester istället..hahaha. Det var mycket, mycket jobbigare än man nånsin kunde tänka sig att vara med.

Anonym: Jag var med i 3 veckor. Om jag minns rätt så åkte jag ut som nummer 5. Deltagare ramlade av utav olika anledningar, sjukdom, psyke som inte pallade pga att man inte trodde det skulle vara så svårt och jobbigt. Jag själv blev utröstad somjag skrev om i tidigar inlägg. Programmet visades i Tv 1 gång i veckan,men vi hade tävlingar typ varannan dag ön. I tv ser det ut som 2 tävlingar i veckan.

Kul att ni frågar.. jag svarar gärna.

I morgon e det Nyårsafton och dags att bjuda hela familjen på min Nyårsgryta. Fläskfile´i gorgonzolaost och färska champinjoner. Det är tradition.. :-)


Hoppas ni alla får ett Gott Nytt År !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, varför var min kommentar inte godkänd.? :)

2011-01-03 @ 20:59:03
URL: http://nattstad.se/brunettmia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0